08 de febrero de 2017
08.02.2017

Verdeal se opone a la protección de los astilleros del centro y pide un Museo do Mar en Domaio

El edil del PP defiende que las carpinterías no pueden impedir la continuidad del paseo

08.02.2017 | 02:52
Vicente Verdeal. // S.A.

Poco más de una semana ha pasado desde que cerca de un centenar de personas se concentrasen en Moaña, convocados por la Plataforma Beiramar, para rechazar la decisión de la Dirección Xeral de Patrimonio de catalogar y proteger los dos astilleros tradicionales del centro de Moaña: Casqueiro y Carlagho. El concejal del PP, Vicente Verdeal, defendió ayer esta misma postura al asegurar que estas carpinterías tradicionales "ubicadas no centro de Moaña, non poden impedir a continuidade do paseo marítimo".

Verdeal califica los astilleros como "galpóns en ruínas" y defiende la construcción de un "Museo do Mar. Pero por historia e tradición a mellor localización sería en Domaio, por exemplo onde se atopa agora o estaleiro de Laxes, que ademais está ben situado e sen entorpecer o desenvolvemento de Domaio". Según el edil un cambio de postura a este respecto, apostando por el astillero de Domaio, permitiría "dunha vez por todas rematar o paseo que a veciñanza e os visitantes de Moaña se merecen".

El concejal del PP alude a los comentarios de los turistas y asegura que le llamó la atención la postura del inspector de una compañía armadora que se encuentra estos días en Vigo. "O domingo pasado visitou Moaña coa familia e o primeiro que me dixo foi que como é posible que unha alameda e un paseo tan bonito se atopara parado por culpa duns galpóns", relata.

Verdeal recuerda que en el pasado las carpinterías de ribeira eran habituales en Moaña. Solo en Domaio existían hasta 11, de ahí que pida que un futuro Museo do Mar se ejecute en esta parroquia. "Foron desaparecendo pouco a pouco e ninguén se preocupou por conservalos", recuerda. No oculta que sería interesante "deixar un legado ás vindeiras xeracións de como eran os nosos ancestros, por iso queremos conservar o Castro de Montealegre ou facer un Museo do Mar, pero no entorno máis axeitado", señala. Concluye criticando al equipo de gobierno "polo seu interese en conservar estes galpóns do centro".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
 

Calendario laboral y escolar 2018/2019

Calendario laboral 2018 en Galicia

Calendario Laboral 2018 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2018/2019 .