El Concello de Moaña alzó su voz ayer contra la violencia machista, condenando enérgicamente el asesinato de la vecina de O Carballiño, Virginia Ferradás, a manos presuntamente de su marido en su domicilio. Se trata del quinto feminicidio del año en todo el Estado y del primero en Galicia.

Ante medio centenar de personas la alcaldesa, Leticia Santos, leyó un comunicado oficial del Concello que recordó la importancia de "denunciar e reaccionar" ante estos casos. "Dende esta institución queremos amosar todo o noso apoio á familia e amizades de Virginia, que nestes momentos están sufrindo as consecuencias desta traxedia", apuntó.

Los concentrados definieron la violencia machista como una manifestación "contra a liberdade e a dignidade das mulleres", así como el símbolo más brutal de desigualdad existente en nuestra sociedad.

Aplaudieron el acuerdo alcanzado por todas las fuerzas políticas del Parlamento gallego para poner en marcha un pacto autonómico contra la violencia de género "co desexo de que comece a dar froitos".

"A violencia machista convertiuse nunha lacra que debemos combater dende todos os ámbitos sociais, de xeito que a nosa concienciación axude a salvar vidas".

Moaña levantó su voz para condenar una situación que acabó con la vida de "Virginia. Porque nós non queremos que se convirta nun número máis de tantas desaparecidas neste país. Reclamamos que as vítimas de violencia machista teñan nome e apelidos, cara e historia, co fin de que non queden na indiferenza". El comunicado anima a alzar la voz "para deter os golpes".

Las mujeres víctimas de violencia pueden denunciar en el 016, y la llamada no deja rastro en la factura.