El recibimiento brindado por parte del gobierno local de Bueu, controlado por el BNG, a la nueva portavoz nacional de la propia formación política, Ana Pontón, ha levantado suspicacias entre la oposición. Especialmente en el grupo municipal de ACB-SON Bueu, que reclama explicaciones ya que "non se trata de ningunha representante política con responsabilidades de goberno ou que poda comprometer investimentos en Bueu".

El portavoz de ACB, Julio Villanueva, mostró su sopresa por algunos de los temas que se trataron en esa visita, como la situación del PXOM. "Parece sorprendente que se lle ensine o PXOM a esta persoa despois das trabas que se nos puxeron aos grupos da oposición do Concello", manifiesta Villanueva.

El concejal buenense optó por tomarse con una mezcla de ironía y sarcasmo la visita de la nueva portavoz del BNG. "É curioso que lle ensine a unha particular o proxecto e o estaleiro de Banda do Río. Veremos se vale para que consiga financiación e que non sexa o Concello quen teña que pagar todo", apunta Villanueva, que también se refirió a su visita a la plaza. "Esperamos que polo menos aproveitase para facer alí a compra e así deixar uns cartos en Bueu", concluye el portavoz de ACB-