La portavoz nacional del BNG mostró ayer el "respaldo" de su organización a la alcaldesa de Moaña, Leticia Santos, que ahora forma parte del Consello Nacional del bloque, ante las protestas diarias de un grupo de vecinos constituidos en plataforma y que piden que el paseo de Seara transcurra por el borde litoral.

"É evidente que todo o mundo ten dereito a manifestar as súas opinións, e nós o defenderemos en todos os casos, pero non se pode impedir que unha institución funcione", indicó Pontón. Y es que este colectivo de vecinos reventó el pleno del mes de febrero así como varias comisiones informativas. Este mismo martes impidieron la celebración normal de dos comisiones, pese a que todos los partidos habían pedido que no interrumpiesen la vida institucional. La alcaldesa, Leticia Santos, señala que las comisiones del martes figuran como celebradas al informar a la oposición y recibir sus cuestiones por escrito.

"Penso que o goberno de Moaña escoita e está atento a todo o que se demanda, pero os demáis teñen que aceptar que o goberno ten que poder funcionar e traballar con normalidade", concluyó Pontón.