La edil socialista Marta Freire critica las gestiones realizadas por el alcalde, José Fervenza, durante sus dos años de mandato en Moaña. Señala que el alcalde no está preocupado por la economía de las familias, ya que " a única medida que se plantexou para paliar a economía foi a presentada polo PSOE no pleno de novembro de 2012 para aplicar deduccións no pago de impostos e non se aplicou a pesar do seu apoio en pleno". Además, indica que "a tomadura de pelo do señor Fervenza continúa nun tema tan importante coma o desemprego", ya que "prometeu 2.600 postos e non se ruboriza celebrando que a diputación creou 21 postos de traballo".

Recuerda que el PSOE presentó una iniciativa para poner en marcha un Plan de Emprego, pero todavía no se ha puesto en marcha debido a que el ejecutivo local tiene "unha actitude de non actuación".La edil también insiste en que "en dous anos non se presentaron os seus propios orzamentos, senón que segue gobernando cos que él mesmo rompeu en pleno" y añade que "despois de poñer a cero as contas no 2011 co pago a proveedores xerou 1.732.226 euros de débeda".

En cuanto a materia urbanística explica que el PP se atribuye méritos de un PXOM "que a día de hoxe continúa sen rematar e do que aínda non sabemos qué vai pasar coa parte que quedou en suspenso". Como conclusión, Freire recalca que durant dos años se repitieron "os incumprimentos e a deixadez gobernamental" y piden que recuerden el programa electoral, en el que "predicaban transparecnia que quedou de lado".