Pese a que ya pasó el temporal Xinthya, el fuerte viento y el mar de fondo era palpable ayer en toda la Ría de Vigo. Esto hizo que los bateeiros de Moaña no pudiesen acudir al polígono de Liméns, en donde la llamada ciclogénesis explosiva provocó más destrozos. Así, los bateeiros todavía non han comprobado si el temporal también desprendió mucha cantidad de producto al mar.

"A Liméns non foi ninguén, supoño que esperarán a que o vento remita para valorar a perda da producción. Onde sí que faenamos foi nas bateas que hai en fronte de Moaña, onde as perdas non existiron ou foron mínimas", explica el gerente de la cooperativa Socomgal, Rosendo Queimaño.

El mismo argumento esgrime el responsable de la cooperativa Mexilloeiros Ría de Vigo, "Cando nos deixe o tempo iremos a Liméns", aseguraba. Desde Rianosa, Víctor Piñeiro reconocía que intentó ir a este polígono, en mar abierto, "pero o mar de fondo era tan forte que desistín", aunque argumenta que hoy intentará de nuevo acceder a dichas bateas. "Agora case todos temos mexilón novo, que se agarra con máis forza, por iso en Moaña as perdas de producción foron moi pequenas", apunta.

Los daños tampoco fueron significativos en Bueu. Desde la cooperativa Socomebu, Íñigo González, explica que de momento los bateeiros no notaron pérdidas significativas. Eso sí, González asegura que muchos propietarios de bateas no realizaron hoy labores de descarga. "Cando empecen a pasar os días notaráse máis se os mercados están igual de abastecidos, nestes momentos aínda é cedo para valoralo", señala.