Tras varias semanas de conflicto entre los tres equipos de veteranos que reclaman utilizar el campo de fútbol de O Casal: Hermanos Santomé y Bar Estadio por un lado y Veteranos Moaña por otro, el alcalde, Xosé Manuel Millán, decidió tomar cartas en el asunto y elaborar una resolución con los horarios. "É a única solución. Trátase dun asunto que deberían resolver entre os clubes interesados, pero como non se puxeron de acordo tiven que tomar eu unha decisión", explica el regidor.

El alcalde reconoce que la situación por este tema es muy tensa, y apunta que "case me poño colorado por ter que intervir nun asunto que é tan trivial e secundario".

Según la resolución municipal el equipo Bar Estadio tendrá que jugar tres veces en toda la temporada los sábados a las 19.30 horas –el horario que todos trataban de evitar–. Los otros dos conjuntos jugarán a dicha hora en cuatro partidos. Este fin de semana ningún equipo tiene que jugar a las 19.30 horas, y el primero en hacerlo será el Bar Estadio el próximo sábado día 31 de octubre.

"Pasado este bache os equipos, de común acordo, poderán modificar o horario. Pero o principal era garantir o libre acceso en igualdade de condicións ao recinto", puntualiza el alcalde. Asimismo, Millán explicó que sólo el Veteranos Moaña y el Bar Estadio solicitaron utilizar la infraestructura. "Incluimos ao Hermanos Santomé, pois pola súa insistencia entendemos que tamén queren utilizar o campo aínda que non o soliciten", aclara.

Por su parte, el presidente del C. D. Moaña, Cándido Blanco, adelantó ayer que se opondrá al reparto efectuado por el alcalde. "Despois de tanto lío vai e intenta arreglalo nun par de días. Non tiveron tanta présa ao principio", critica.

Blanco explica que los equipos Hermanos Santomé y Bar Estadio forman parte de la estructura del C. D. Moaña y por tanto seguirán defendiendo sus intereses. "Deben xogar sempre ás 18.00 horas, pois cando a comezos de verán os incluimos como veteranos do clube dixémoslle ao Concello que eles estarían por diante en caso de que un terceiro equipo de veteranos solicitara o campo", defiende Cándido Blanco.

El presidente mantiene que "o Concello non está respectando ao C.D. Moaña, pois non responderon as nosas notas e mandaron a Policía Local a levantar acta do último partido de veteranos". Blanco vuelve a solicitar que se reúna la comisión mixta para poder trasladar sus quejas a la edil de Deportes, "pois foron eles os que meteron a pata e tiñan que levar un orde nos horarios". Finalmente, el mandatario del C.D. Moaña asegura que si la situación se sigue crispando podría llegar a dimitir.