04 de octubre de 2009
04.10.2009

El Bloque de Bueu afirma que hubo "rigor máximo" en la licencia de la casa de Juncal

El grupo respalda al alcalde y recuerda que recibió el permiso de obra cuando gobernaba el PP

04.10.2009 | 01:42
Imagen de la vivienda de Félix Juncal, antes (izquierda) y después (derecha) de realizar la reforma.

La agrupación local del BNG de Bueu salió ayer en defensa de su portavoz municipal y alcalde de la localidad, Félix Juncal, en relación a la polémica licencia de obra concedida en su día al regidor buenense. El responsable local de los nacionalistas, Xosé Novas, recordó que la petición de licencia de Juncal "como veciño" se realizó meses después de la moción de censura que llevó a la popular Elena Estévez a la Alcaldía y que, por tratarse de un miembro de la oposición municipal "a súa licencia non pasaría desapercibida, miraríase con lupa".
Según la versión del BNG, una vez se solicita la licencia, el concello pide que se presente el proyecto técnico para realizar un cambio de tejado, trámite que una vez cumplido recibe el informe favorable del arquitecto municipal y "consecuentemente, a comisión de goberno concédelle licencia". Asimismo, se apunta que el tejado viejo estaba formado por varias partes construidas en diferentes épocas "e no proxecto se contemplaba a súa regularización reducindo volumen nunhas partes e aumentando en outras".
Una vez efectuada la construcción es cuando un vecino, "que ten unha vella e coñecida enemistade con Félix", apunta Novas, presenta denuncia e a consecuencia dela prodúcese unha sentencia que require ó concello a revisar a licencia "por canto pode deducirse da denuncia presentada que o tellado en algunha parte teña uns centímetros de máis sobre o tellado vello da casa", explica.
La agrupación local del BNG de Bueu subraya que, lejos de pensar que pudiese existir un trato de favor, "é evidente pensar que o rigor neste caso foi máximo". En primer lugar, defiende, por el hecho de encontrarse en la oposición, y en segundo lugar porque "o arquitecto municipal se por algo destaca é por ser moi meticuloso e ás veces mesmo riguroso en exceso no seu traballo profesional; para nada ten fama de tolerante".
Novas recuerda que Félix Juncal "ten tódalas obrigas como calquera cidadán e debe ser o primeiro en cumplilas, pero tamén ten tódolos dereitos". Y carga contra José Barreiro al asegurar que "condenamos os insultos, as acusacións falsas, o machismo e a mala educación da que fai gala o portavoz do Partido Popular". A este respecto, afirma que el PP "está a repartir insultos e acusacións falsas, xa estamos acostumados ao seu estilo de matonismo político, ó seu discurso machista e falto de educación, que carecendo de propostas para os veciños de Bueu limítase a ese papel de moverse na lameira onde nunca vai encontrar ó BNG". Añade también que el BNG va a continuar esforzándose en "esa transformación histórica que estamos a vivir na nosa vila, para orgullo dos seus veciños".
Por último, recuerda a Barreiro que para hablar de corruptos "dende un partido como o PP de Galicia, que ten ó seu anterior secretario de organización na cadea por corrupción masiva, hai que ter moita cara".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook
 

Calendario laboral y escolar 2017/2018

Calendario laboral 2018 en Galicia

Calendario Laboral 2018 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2017/2018 .

 

Enlaces recomendados: Premios Cine