El grupo municipal del PP de Bueu se rebeló ayer contra el escaso contenido de las últimas sesiones del pleno de Bueu. Salvo las sesiones extraordinarias, las últimas convocatorias se están caracterizando por la ausencia de propuestas o temas de calado. Esta circunstancia no ha pasado desapercibida a los populares y su portavoz, José Barreiro, lamenta que “os asuntos con enjundia se están decidindo mediante resolucións da Alcaldía, sen dar opción ó debate ou a que a oposición enriqueza esas proposicións coas súas ideas”. Por ello, acusa al gobierno local y al alcalde, Félix Juncal, de “vaciar de contido” el plenario y de “hurtar a posibilidade de debate”.

Barreiro hace extensivas estas críticas a la junta de portavoces, que apenas está gozando de protagonismo. “O alcalde dicía que ían servir para revitalizar a vida pública e que se tratarían nelas todos os temas importantes. Así que agora ou ben cambiou de criterio ou ben non hai temas importantes para o pobo”, ironiza el portavoz del PP. José Barreiro insistió en sus críticas a Juncal, al que acusa de no asumir responsabilidades. “Volveuse ver no último pleno, cando houbo veciños que criticaron que aínda non se fixo ningunha obra de mellora no campo de fútbol ou a instalación dun portalón en Udra para limitar o acceso de coches”, explica el edil. En este sentido, Barreiro felicitó al edil de Medio Ambiente, Manuel Otero, que “desautorizou” al alcalde y reconoció que la iniciativa de restringir el acceso rodado al espacio natural “é do goberno local e non da Consellería de Medio Ambiente, como dicía Juncal”.

Por otro lado, desde el PP también censuraron la actitud de la concejala de Igualdade, Laura Ogando, ya que en el pleno anterior “mofouse dunha veciña”, un comportamiento que “non é bo”. José Barreiro apunta que su grupo municipal pidió disculpas a esta persona “en nome da corporación, pero non podemos facelo en nome do goberno”.