Roberto Jorge Correa fue elegido como cabeza de lista de cara a las próximas elecciones municipales de la confluencia de BNG y FORO Forcarei. Su propuesta como candidato llega por unanimidad y tras la asamblea que celebraron ambas fuerzas políticas con representación municipal.

Tras cuatro años conjuntos de trabajo entre Roberto Jorge y María Abilleira ahora se abre una nueva etapa "en la cual la lucha por volver a hacer creer a los vecinos de Forcarei en las posibilidades de nuestro ayuntamiento será la guía en todas las iniciativas que se desarrollen", avanzan.

El BNG y la formación Foro Forcarei anunciaron en los últimos días que concurrirán a las próximas elecciones municipales de manera conjunta. "Despois de catro anos no grupo mixto do concello de Forcarei, nos que o regulamento do concello nos levou a compartir os tempos de uso da palabra nos plenos, a representación nas distintas comisións e a elaboración de moitas propostas, mocións e actividades conxuntas dende os gupos municipais de BNG e Foro Forcarei acordamos concorrer ás seguintes eleccións municipais baixo unha única candidatura, xa que cremos que esta é a mellor decisión para a representación dos intereses dos veciños de Forcarei", anunciaron hoy mediante un comunicado. Con esta unión destacaron la posibilidad por una mayoría diferente a la del PP.