21 de abril de 2009
21.04.2009

El SLG denuncia positivos dudosos en tuberculosis en explotaciones de A Estrada

Hoy se reúne con ganaderos afectados

21.04.2009 | 02:00

El Sindicato Labrego Galego (SLG) denunció ayer que en los últimos meses se han producido varios positivos dudosos en tuberculosis en explotaciones ganaderas de A Estrada. Con tal motivo, la secretaria general y el secretario de Sectores Gandeiros del SLG, Carme Freire Cruces y Adolfo Cabarcos, visitarán la sede del sindicato en la villa para reunirse con ganaderos afectados y con el responsable comarcal del SLG para Tabeirós-Terra de Montes, Marcos Louzao.

La entidad sindical subrayó ayer que el protocolo sanitario establece que, en caso de positivos o de positivos dudosos, los animales "deben de ser sacrificados a partires da primeira análise que reflicta positibilidade de contaxio". Sin embargo, "a única proba que certifica cen por cen a presencia de tuberculose no gando é a proba post mortem". Desde el SLG estiman que "soamente nunha mínima parte destes casos a proba post mortem corrobora a existencia de tuberculose".

Por ello, si bien coincide en que "cómpre levar ao extremo o control sanitario do noso gando", subraya que "iso habería de incluir a aplicación de probas realmente fiables para a detección das posibles enfermidades e non movernos en casos de supostos que en numerosas ocasións acaban supoñendo unha perda económica inxusta para as explotacións, nomeadamente do sector lácteo, agravando ainda máis a actual situación".

Lo planteará a la Xunta

Los responsables del SLG pretenden conocer de primera mano los aspectos de esta problemática para darle traslado de la misma al futuro responsable de Sanidade Animal en la Xunta. Reclamarán el establecimiento "de procedementos de control sanitario rigorosos para manter nas mellores condicións sanitarias a nosa cabana gandeira". Antes de sacrificar las vacas, entiende que "haberíase de establecer medidas exhaustivas de control sanitario destes animais co obxectivo de confirmar se verdadeiramente están enfermos".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2017/2018

Calendario laboral 2018 en Galicia

Calendario Laboral 2018 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2017/2018 .

 

 

GALICIA EN VINOS

Galicia en Vinos

Todos los vinos de Galicia

Consulta aquí todos los vinos de las cinco denominaciones de origen de Galicia


Enlaces recomendados: Premios Cine