02 de noviembre de 2008
02.11.2008

El PP defiende la labor de Feijóo y culpa al gobierno de Touriño de tumbar proyectos ya previstos

02.11.2008 | 01:00
Núñez Feijóo y "Rochi", el pasado martes en Forcarei. / BERNABÉ / LUISMY

Su portavoz en Forcarei, Francisco Rozados "Rochi", dice que lo "único" que mejoró la actual Xunta fueron los ingresos y el puesto de trabajo de Ana Doval

El portavoz del PP de Forcarei, Francisco Rozados "Rochi", defendió ayer la labor realizada por el presidente del PPdeG, Alberto Núñez Feijóo, en favor de Forcarei cuando era conselleiro y culpó al actual gobierno autonómico que lidera el socialista Emilio Pérez Touriño de tumbar proyectos previstos por su predecesor. "Rochi" respondía así a las declaraciones que, tras la visita de Feijóo a la comarca, realizaron la líder socialista de Forcarei y la diputada autonómica del PSOE Carmen Cajide, criticando que el presidente del PPdeG ofrezca ahora a la zona "o que non fixo como conselleiro".
"Rochi" destaca que "o único que deixou sen facer Feijóo na estrada que une Santiago con Vilapouca foron únicamente 4 quilómetros", que los socialistas "non foron capaces de facer" en 4 años "a pesar de que era un quilómetro por ano o que lles quedaba por facer". Pregunta al PSOE qué hizo Touriño por Forcarei y qué obra se inauguró en su mandato. Recuerda que Feijóo inauguró como conselleiro la carretera de O Candán así como la plaza y la urbanización de Aciveiro. Además, dice que confeccionó el proyecto del vial "Cachafeiro-Vilapouca" -adjudicado a Payma Cotas S.L. por 61.538,23 euros- que "eles non executaron". Aún así, cree que "o máis grave non é que non fixeran nada senón que ainda por riba botaran abaixo proxectos que o outro goberno xa tiña no DOG (coma o do parque eólico singular, que si lles aforraría moitos cartos ós vecinos de Forcarei) ou asinados en protocolo (como o multiusos de Soutelo, que contaba tamén co novo centro de saúde integrado) ademais do saneamento de Cachafeiro, que tamén estaba xa aprobado". Asimismo, pide que se le explique dónde se gastaron en Forcarei 1,5 millones de euros en 2008, aparte del coste de la red de caminos de la parcelaria de Meavía "que ademais non lle correspondeu a ningunha consellería do PSOE senón a Medio Rural".
Considera que lo único que mejoró para Forcarei la actual Xunta fueron el "posto de traballo" y los "ingresos" de la edil socialista Ana Doval "e o feito de que en certas ocasións se despraza a Forcarie en coche oficial da Xunta. Ela si que medrou pero Forcarei non veu un euro máis de investimentos". En ello ve la "dobre vara de medir e a dobre moral do PSOE".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2017/2018

Calendario laboral 2018 en Galicia

Calendario Laboral 2018 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2017/2018 .

 

 

GALICIA EN VINOS

Galicia en Vinos

Todos los vinos de Galicia

Consulta aquí todos los vinos de las cinco denominaciones de origen de Galicia


Enlaces recomendados: Premios Cine