03 de abril de 2008
03.04.2008

Esta casa es una ruina

03.04.2008 | 02:00
Las obras en la vivienda de Varela están paralizadas desde diciembre. / BERNABÉ/JAVIER LALÍN

Un vecino de Cangas llevará a la justicia la retirada de una ayuda de Servizos Sociais para reformar su hogar por haber obviado los planos

La vivienda que José Varela ha levantado en Montrigo, en la parroquia lalinense de Cangas, se encuentra parada debido no a la crisis que sufre el sector, sino a la polémica surgida entre este vecino y el departamento de Servizos Sociais en relación a la distribución del interior de la casa. Según relata el afectado, desde el departamento que coordina Paz Pérez se le concedieron en 2006 diversas ayudas de emergencia social, "para a instalación eléctrica, outra de 1.400 euros para unha habitación e baño na planta baixa e unha terceira para a fosa séptica, de 1.600 euros e que fixen eu", asegura. Las reformas tenían que estar terminadas en diciembre, "e a poucos días de ingresarme o diñeiro, comunícanme que me retiran as axudas".
Por ello, Varela decide paralizar las obras en esa fecha, de modo que no dispone de corriente eléctrica "porque dende o concello se me dixo que quedaba moi lonxe do núcleo para facer a instalación. Tiven un xenerador que agora non funciona ben", y la cocina tiene parte del azulejo y la plaqueta sin colocar, "e no proxecto non incluía fregadeiro", ironiza. Esta estancia se levanta en la primera planta del edificio y fue la que trastocó los proyectos del vecino de Montrigo. "Os planos indicaban que debía construíla na planta baixa, pero aí hai fíltrase moita humidade por culpa dun defecto na placa". El cambio le costó la ayuda de Servizos Sociais, "xa que o técnico municipal non puido certificar a obra debido a estas reformas. Varela comezou a obrar sen esperar polas nosas indicacións", señala Paz Pérez, quien además apunta que "estamos dispostos a axudalo e a ver todas as posibilidades, pero agora non se pode pedir outra subvención para unha construcción ilegal. O técnico xa lle comentou que se acode unha inspección á vivenda, é posible que tirase con ela porque non se axusta aos parámetros que se seguiron para conceder a subvención", indica.
Sin embargo, el afectado no desiste y señala que recurrirá a un abogado de oficio para recuperar estas ayudas. "Xa gastei 2.000 euros, e debo material e tamén o formigón". Varela, que reclama ayuda a los servicios municipales, indica que tampoco dispone de agua corriente "porque o pozo construiuse sobre unha bolsa de auga e non sobre un manantial".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Calendario laboral y escolar 2017/2018

Calendario laboral 2018 en Galicia

Calendario Laboral 2018 en Galicia

Aquí tienes a tú disposición todos los días festivos en  Vigo y en Galicia , así como el Calendario escolar 2017/2018 .

 

 

GALICIA EN VINOS

Galicia en Vinos

Todos los vinos de Galicia

Consulta aquí todos los vinos de las cinco denominaciones de origen de Galicia


Enlaces recomendados: Premios Cine