La portavoz del BNG en Europa, Ana Miranda, consideró ayer como "moi preocupante" la situación de los espacios incluidos en la Rede Natura, como es el caso del entorno de la isla de Sálvora, por lo que insta a la Comisión Europea a "vixiar o cumprimento das directrices comunitarias en materia medioambiental e ao respecto da Directiva Marco da Auga".

"O perigo que corre a illa de Sálvora, unha área mariña protexida, é un claro exemplo do desleixo das administracións cos diferentes espazos que temos en Galicia de gran riqueza ecolóxica, pesqueira e marisqueira", destacó Miranda.

La polémica entorno a los vertidos en el entorno de Sálvora saltó cuando se desveló que pudiera ser el posible destino de los áridos que se extraigan del dragado de la desembocadura del Lérez, aunque la responsable del BNG no hizo referencia a este proyecto.

Sí se preguntó "como é posible" que a lo largo de "vinte anos tanto a administración galega como estatal permitan acumular un monte de lodo e áridos de 25 metros de altura nunha área mariña protexida a só duas millas da franxa de protección de Salvora?". Miranda considera que "é hora de poñer fin a esta situación tan prexudicial".

Según destaca la representante del BNG en Europa, "estamos diante dunha total irresponsabilidade non só desde o punto de vista medioambiental, senón tamén económico" ya que considera que están en juego cientos de puestos de trabajo del sector marisquero, pesquero y turístico de un espacio tan productivo como son las proximidades de Sálvora. Recordó que así lo han denunciado en diversas ocasiones colectivos como la Plataforma en Defensa da Ría de Arousa.

"Dende o BNG opoñémonos a que Sálvora ou calquera outro punto do noso país, sexa ría ou río, se convertan nun vertedoiro". Avanzó que la lucha por el saneamiento de las aguas y el cumplimiento de la Directiva Marco da Auga será una de las líneas de actuación de la próxima legislatura.