La Asociación Plataforma Veciñal Sanxenxo se disuelve después de que a la última asamblea convocada no se presentaba ninguna candidatura. El escaso apoyo ha llevado a los actuales responsables del colectivo a tomar esta decisión y cesar en el cargo tras cuatro años y medio.

En un comunicado, la asociación señala que "entimos moito a decisión de poñer punto e final a esta etapa. Unha decisión que dalgunha forma é de todas e todos. E agardamos que algún día non faga falla loitar a pé de rúa para reivindicar un boa xestión municipal e uns dereitos que per se deberán estar en primeira liña de cada programa electoral e materializarse no mandato de maneira prioritaria. Ogallá, nun futuro non moi lonxano, o interese polas asociacións veciñáis, xuvenís, de maiores, culturáis, deportivas, de artesáns, educativas, de benestar animal, medioambientais non teñan que agardar a ser escoitadas en época de campaña. Ogallá poidamos construir entre todas e todos un Sanxenxo de todo o ano e conformemos sempre unha masa crítica que represente a loita polos intereses xerais".

Durante el transcurso de la asamblea se fueron resolviendo los aspectos de la orden del día publicada, incluido un breve recorrido audiovisual por las diferentes actuaciones emprendidas desde la APVS mediante concentraciones y manifestaciones, instancias, denuncias, recogida de firmas, reunión con los representantes a nivel municipal, charlas informativas, etc.