Porque proyecta Pontevedra allá donde va, como música y como mujer, por su reconocimiento internacional y porque escogió la ciudad para vivir. Por estos motivos y, sobre todo, por su labor como docente en la escuela de artes Estudo Bonobo desde hace años, Violeta Mosquera será la pregonera de las Festas da Peregrina 2021. Así lo anunciaron esta mañana el alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, y la concejala de Festas, Carme da Silva, en una rueda de prensa en la que destacaron el talento de esta lucense afincada en Pontevedra desde hace más de una década.

En la presentación, el regidor pontevedrés señaló que Violeta "é unha referencia dentro das persoas que viven na nosa cidade, é unha persoa creativa que non só ten o seu grupo de música Bala, senón que ademais está traballando nunha escola que é unha referencia en Pontevedra, o Estudo Bonobo, unha sementeira de novos músicos e diferentes artes. Queriamos que este ano fora unha persoas destas características a pregoeira, porque forma parte da vangarda e do que queremos que sexa Pontevedra, unha factoría de creatividade".

Junto con la coruñesa Anxela Baltar, Mosquera forma el dúo de guitarra y batería gallego que más fuerte está «pegando» en la actualidad: Bala. Con un estilo que recuerda a las bandas de rock intenso de los 90 y con una mezcla de influencias que van desde el grunge al punk o al stoner, Bala se coló con su nuevo trabajo "Maleza" en las listas de los discos más vendidos en España en su primera semana y en el quinto puesto entre los más vendidos en formato vinilo.

En su intervención, la batería indicó que ella misma es la primera sorprendida por la noticia de ser escogida como pregonera para las fiestas grandes de la ciudad y comentó que "é todo un orgullo, porque eu estou encantada con Pontevedra, porque é unha cidade marabillosa na que escollín facer vida e carreira. Está chea de xente marabillosa e un Goberno que é unha sorte. Na miña cabeza non cabía dicir que non a ser a pregoeira e fareino con corazón e paixón, porque estou profundamente agradecida por este recoñecemento".