La Diputación de Pontevedra exige al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, que se corrija de forma inmediata la composición del Consejo de Administración de la sociedad creada para trabajar en los proyectos estratégicos en Galicia al objeto de captar fondos europeos de recuperación contra la pandemia, integrado por nueve hombres y sin que figure una sola mujer. La sociedad está liderada por la Xunta y participada por empresas gallegas con capital público-privado que presentaron en las últimas horas un consejo exclusivamente masculino.

En una carta remitida a Núñez Feijóo, la presidenta Carmela Silva califica de "insólita e incomprensible" la decisión de la Xunta, que tiene la mayor participación en la sociedad, así como del resto de las empresas que la integran, por lo que insta a que se rectifique de inmediato y se proceda a la incorporación de mujeres al Consejo de Administración para que sea paritario. "Unha administración pública que defende a igualdade, alo menos nos discursos públicos, debe ter unha actuación inequívoca, predicar co exemplo e corrixir á máxima urxencia esta disfunción que consideramos inaceptable e lamentamos profundamente".

La presidenta provincial recuerda a Feijóo y a las empresas participantes en esta sociedad que ”resulta inaudito que en pleno século XXI se permitan o luxo de desperdiciar o enorme talento de moitas mulleres galegas moi potentes en campos como a economía, a industria, o medio ambiente, o urbanismo, a mobilidade, a demografía, a transición ecolóxica, a dixitalización ou a enxeñaría, en definitiva en todos os ámbitos de actuación. Por non estar, di Carmela Silva, nin sequera figura unha soa conselleira do seu goberno”.

Carmela Silva, que revela la "desagradable sorpresa" que supuso la ausencia de mujeres en la presentación pública del Consejo, recuerda también a Feijóo que “os fondos que Europa destina á recuperación teñen como un dos seus grandes obxectivos a igualdade de xénero, polo que a falta de representación do 50% da poboación resulta intolerable e non pode representar de ningunha das formas á sociedade galega”.