El Mercado de Abastos de Pontevedra dispondrá en breve de un avanzado sistema informático de control de aforo y conteo de personas con visualización en tiempo real. La Concellería de Promoción Económica e Turismo destinó un presupuesto de más de 7.000 euros a la contratación de esta tecnología, que será instalada en las principales puertas de acceso a la plaza municipal por el grupo especializado en seguridad corporativa Almas Industries.

El sistema contará con un PC dotado de software de gestión NVR (grabación de vídeo en red), disco duro y monitores de aforo, proporcionando una precisión del 95 por ciento y una área de detección de hasta dos metros. Según señala la concelleira de Promoción Económica, la socialista Yoya Blanco, “esta ferramenta punteira achegará moita tranquilidade a traballadores e usuarios do Mercado, ofrecendo visualización en tempo real sobre a afluencia, permitindo informar aos clientes sobre se deben acceder ou agardar, axudando a previr aglomeracións e, polo tanto, freando a posible propagación do coronavirus”. 

“No actual contexto de pandemia, a concentración de persoas nos locais e instalacións supón unha importante problemática, en especial naquelas que teñen grandes fluxos de público, como o Mercado de Abastos, que nestes momentos ten un aforo máximo de 150 usuarios por planta”, subraya Yoya Blanco.