La actividad comercial, el turismo y el incremento de población seguirán centrando las políticas económicas del Concello de Pontevedra. La proyección de la ciudad como un referente marcarán la agenda del nuevo curso político.

El alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, recalcó ayer que el gobierno local continuará apostando por el comercio local, "que está a sufrir unha crisis bestial en todo o mundo", con un programa en el que no tienen cabida las grandes superficies. "Facer unha cidade aínda máis atractiva, con máis xente na rúa", señaló.

El regidor municipal avanzó las líneas de su equipo en un café informativo con los periodistas en el que, utilizando el lema de la última campaña electoral del BNG, repitió que "o mellor está por vir".

"Nós non temos que facer polígonos industriais nin captación de novos emprendedores. Temos que facer unha cidade que sexa referente polo que a proxección da cidade xenera económicamente", aseguró respecto a las políticas económicas del Concello.

"Estamos facendo o que temos que facer, que é xerar actividade económica. Que están a Xunta ou o conselleiro de Economía?", se preguntó.

Para Lores, es una "incongruencia" que se acuse al gobierno local de no hacer nada por el empleo, "incluso cando estamos facendo cousas que non son a nosa competencia", matizó.

En cualquier caso, el nacionalista reconoció que existe una precariedad laboral, pero también dijo ser consciente "da miña pouca capacidade de influir no emprego" desde un gobierno local.

En este sentido, informó de que Pontevedra figura entre las últimas capitales de provincia en tasas por habitante, mientras que, sin embargo, Pontevedra figura en el tercer lugar en inversión.

"Todo é exponencial", manifestó, para añadir que "este ano o verán foi espectacular e vai ir in crescendo; ten que dar resultados. Estanase a crear nichos de traballo emerxente en certos sectores punteiros no Estado", manifestó.

Un equipo ilusionado y activo

"Estou contento, porque vexo que todo o goberno municipal está ilusionado, activado, xerando propostas. Iso é importante, porque é a idea principal para que Pontevedra siga a ser un referente e se continúe a mellorar a vida dos veciños", dijo Miguel Anxo Fernández Lores con las vistas puestas en este nuevo curso político.

En su opinión, Pontevedra ha avanzado en servicios, calidad de vida, equipamientos... hasta convertirse "nun referente internacional".

"Pontevedra leva moitos anos con este enfoque político e aínda moitos cidadáns non son conscientes do que fixemos ata agora. O máis coñecido é o modelo de cidade, a mobilidade, a proxección, a autoestima que os pontevedreses teñen da cidade, a autonomía das persoas...", enumeró.

Recordó que se trata de un proyecto "integral, con coherencia e a imitar" y que todavía quedan cosas por hacer en este sentido.

"O modelo non está esgotado porque aínda non rematamos. A xente quere que o modelo chegue ata a súa casa. Traballaremos por chegar a todos e xa estamos traballando nos barrios", subrayó.

También tuvo palabras para las parroquias del municipio pontevedrés: "Vimos de aprobar o contratao da auga cunha inversión moi potente que vai supoñer o 100% do saneamento do rural e o 50% do abastecemento".

En cuanto al transporte público, una de las principales demandas de la población del rural, Lores confirmó que "seguimos tendo contactos coa Xunta". Consideró que la opción ideal sería la que complemente el transporte interurbano con el urbano, así como el transporte a demanda.