El alcalde de Ponte Caldelas anunció que desde el concello ponen a disposición dos terrenos, de propiedad municipal, de manera gratuita con el fin de construir un parque de bomberos en la zona.

Se trata de dos terrenos que el concello pone a disposición de la Xunta o de la Diputación provincial, situados en el Polígono da Reigosa, uno de ellos de 2.734 metros cuadrados de superficie y otro de 4.748 metros cuadrados. En total el concello pone a disposición un total de 7.482 metros cuadrados que en palabras de Díaz, son "un espazo idóneo para a construción dun parque de bombeiros".

El alcalde aseguró que "a Ponte Caldelas tamén lle valería a opción da comarcalización do parque de bombeiros de Pontevedra, pero que, con esta medida, A Lama e Cerdedo-Cotobade, non tería os mesmos tempos de resposta". Además, considera que la opción de construir un parque de bomberos en estos terrenos sería lo más correcto con el fin de solucionar un "problema que temos nestes concellos en canto aos tempos de resposta nos servizos de emerxencias".

Andrés Díaz recordó que, en caso de tener alguna emergencia en su concello, los bomberos vienen o de Bueu o de Ribadumia, con lo cual "estamos falando dun tempo de resposta mínimo dunha hora, nunha emerxencia non podemos agardar tanto tempo, é unha barbaridade". Teniendo en cuenta los tiempos de respuesta las incidencias, el concello posee un coche bomba forestal cargado y un operario por si se produjese alguna emergencia.