El BNG de Sanxenxo aseguró ayer que el último fallo judicial sobre la finca de la familia Rocafort "volve a demostrar, unha vez máis, as artimañas urbanísticas típicas de Telmo Martín e que tanto caracterizan a etapa do PP no urbanismo de Sanxenxo". Unas "artimañas" que los nacionalistas lamentan que hayan derivado "otra vez" en un expediente judicializado y, otra vez, en una sentencia desfavorable para el Concello.

El BNG pide explicaciones al gobierno local por esta nueva resolución y señalan que el Bloque ya venía "advirtiendo" sobre ella desde hace tiempo. Así como alertaban de la "irresponsabilidade que é mirar para outro lado como están a facer dende o goberno de Sanxenxo". "Esta deixadez intencionada ten como claro obxectivo alargar o proceso xudicial e así dispoñer de liquidez económica de cara a campaña electoral, pero esta deixadez intencionada está ter unha clara consecuencia nefasta" para los vecinos, como es en este caso los más de 400.000 euros de intereses a mayores cuyo pago establece este auto judicial.

La candidata del BNG, Sandra Fernández Agraso, aseguró que "Telmo Martín terá que explicar porque o seu capricho de non pagar unha sentenza firme está a producir uns intereses de 400.000 euros, uns 247,46 euros diarios, que van ter que pagar os veciños e veciñas".