El portavoz del PP de Poio y candidato a la alcaldía en las próximas elecciones municipales, Ángel Moldes, subrayó ayer que los presupuestos aprobados por el Bipartito en el pleno extraordinario de la última semana "son o verdadeiro programa electoral de BNG e do PSOE de Poio".

Moldes explicó que los presupuestos son un documento objetivo, con partidas en las que se demuestra "negro sobre branco" lo que se pretende hacer en el futuro próximo, lo que en el caso del Bipartito de Poio se reduce "ao continuismo e a parálise, a insolidariedade e o oscurantismo dos presupostos que eles mesmos acaban de aprobar".

El portavoz del PP recordó que los presupuestos redactados por el Bipartito y aprobados con los únicos votos de BNG y PSOE no contemplan ninguna previsión para inversiones que el Partido Popular considera necesarias para Poio. "0 euros para a compra do terreo do futuro Centro de Saúde, 0 euros para facer o pavillón ou a piscina que levan prometendo máis dunha década, 0 euros para a ampliación do cemiterio... e tamén 0 euros de baixada de impostos, 0 euros de bonificacións, 0 euros en axudas ás familias".

Moldes recordó que los presupuestos recién aprobados ni siquiera reservan ninguna partida para anteproyectos o proyectos que serían necesarios para cualquier inversión o subvención, así que "que non nos vendan a moto", pues considera que "se non hai proxecto quere dicir que non teñen sequera a intención de facer as cousas a medio prazo".