El candidato a la presidencia del Partido Popular de Pontevedra, Rafa Domínguez, va perfilando su equipo de cara al futuro. El primer nombre en salir a la luz es el de José Benito Suárez Costa, actual presidente de la Autoridade Portuaria de Marín, que ocupará la vicepresidencia.

"O currículo de José Benito Suárez Costa e incontestable. A súa experiencia vai ser un apoio importante nesta etapa, sobre todo se temos en conta que é un gran coñecedor das parroquias de Pontevedra e que está habituado a falar con empresas a diario", señaló Rafa Domínguez, haciendo hincapié en dos de los puntos claves en su visión del municipio: "O abandono das parroquias e o alto desemprego son aspectos nos que o Concello ten moitísimo que mellorar".

Antes de ser presidente de la Autoridade Portuaria, José Benito Suárez Costa fue director general de Interior y Protección Civil y concejal del Partido Popular de Pontevedra en dos etapas. La primera de ellas, entre 1995 y 1999, fue edil encargado de las parroquias y de Policía y seguridad.

"Dixen que o Partido Popular ía ter un equipo moi potente. Paréceme imprescindible estar rodeado de xente con ilusión e xente con experiencia. É o primeiro nome, pero chegarán máis", señaló Domínguez.

El candidato continuará su rueda de contacto directo con afiliados y simpatizantes en las parroquias de Salcedo y Ponte Sampaio. El martes, en el centro de Pontevedra, Rafa Domínguez mantendrá un encuentro abierto en el Café Central de 20.30 a 22.00 horas.