El BNG de Moraña culpa de las inundaciones de la explanada de Mos y de las escorrentías en la carballeira de Santa Lucía al gobierno municipal liderado por María Luisa Piñeiro, por "a sua pasividade e falta de planificación".

Su portavoz, Marcos Suárez, apunta que "cada vez que chove un pouco, a explanada de Mos vese inundada e o vial de acceso aos núcleos de Mos e Casiñas impracticable. Co agravante ademáis de que é o vial onde se colocan os postos os días de Feira".

Igual situación, según los nacionalistas, padece la carballeira de Santa Lucía, cuyas actuaciones son sufragadas "cos cartos de todos e non resolveron os problemas de escorrentías cada vez que chove, polo que a auga pluvial discorre cara a estrada e gasoliñeira do centro urbano de Santa Lucía, e mesmo depositando sobre a estrada comarcal xabre e terra".

El BNG ya cuestionó en su día las actuaciones hechas en la carballeira de Santa Lucía, teniendo en cuenta además que hubo empresas que ofertaban y consideraban como fundamental la actuación de recogida de aguas pluviales.

Por otra parte,el BNG ya presentó ante la Corporación una moción para buscar solución y actuar sobre las inundaciones de la explanada de Mos. .

Desde el BNG instan al gobierno municipal del PP en Moraña, para que "traballe de maneira urxente na busca de solucións acaídas aos problemas que provoca a choiva nestes dous puntos do entorno de Santa Lucía de Moraña".