La coordonadora pide que la circunvalación no contribuya a deteriorar el paisaje rural

Redacción / pontevedra

Los afectados por la circunvalación de Pontevedra instan a los responsables públicos del proyecto a no permitir que se cometan los mismos errores del pasado con el rural del municipio, y a no levantar "barreras infranqueables" que destruyan el paisaje de "la segunda ciudad más bonita de Galicia". "Esperamos, dada a situación política actual, do Concello, da Xunta e do Goberno central, que nunca máis se tomen resolucións por imposición, e que si aquel proxecto aberrante da circunvalación foi rexeitado por tódolos partidos políticos, por toda a cidadanía, que non cometan vostedes os mesmos erros que cometeron políticos ineptos, insensibles e prepotentes, que obraron cunha falta total de respecto, non só hacia a cidadanía pontevedresa senón tamén hacia o patrimonio cultural, natural e ambiental".

Los portavoces vecinales hacen referencia a numerosas actuaciones realizadas a lo largo de la historia que deterioraron el paisaje pontevedrés, para demandar a los actuales responsables públicos que no cometan los mismos fallos. "Pontevedra parece a cidade dos erros históricos que non teñen volta, que son irreversibles", explican, y que llevaron a deteriorar la fisonomía del rural, del río y de la ría. "Nós, os representantes da coordinadora de afectados pola circunvalación de Pontevedra diriamoslle ós nosos gobernantes o que decía Sánchez Cantón con referencia á construcción da ponte do ferrocarril: Dicho está que no se pretende impedir, ni estorbar siquiera las obras; sí que se ponga coto, con criterio inspirado en principios estéticos, a consecuencias funestas previsibles".

En un comunicado, la coordinadora de afectados señala que "levamos dous anos torturados, coas nosas propiedades ameazadas, nas que non podemos facer nada" por lo que piden una respuesta rápida a esta situación.

Tracking Pixel Contents