La plataforma Stop Desahucios denuncia que una pareja con dos hijos menores, de 6 y 7 años, perderá su casa este lunes, en virtud de una orden judicial fijada para el 2 de diciembre a las 10 horas. La familia acudió a pedir ayuda a los activistas el 20 de noviembre para intentar parar el desalojo.

El colectivo ha convocado una manifestación para las 12 del lunes ante la delegación de Vivenda de la Xunta. La plataforma denuncia que "a actual política de vivenda do Concello e da Xunta de Galicia está encamiñada prestar axudas económicas dirixidas a circuítos de rentismo que solo contribúen a manter elevado o prezo do alugueiro".

En su opinión, estas ayudas "son parches de todo insuficientes para manter unhas condicións básicas vitais de estabilidade e dignidade. Consideramos que é imprescindible a creación dun parque de vivenda de emerxencia e vivendas sociais suficiente, encamiñado a proporcionar alternativa habitacional urxente en casos de despexos e a estabilidade vital básica para calquera individuo ou familia".