Faro de Vigo

Faro de Vigo

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

MUSGO, el festival de música alternativa que hará vibrar en otoño a la capital ourensana

El evento contará con la presencia de artistas 'indie' nacionales e internacionales como AK/DK, Blanco Palamera o Yana Zafiro

Los promotores y las autoridades presentando el festival. // Iñaki Osorio

La capital de Ourense acoge, el próximo 19 de octubre, la primera edición del festival de música alternativa MUSGO, iniciativa que surgió dentro del programa 'O teu Xacobeo' de la Xunta de Galicia, como antesala del próximo año Xacobeo 2021 y como evento impulsor de la Vía de la Plata a su paso por la ciudad de As Burgas. "A calidade de MUSGO fixo que a proposta fose seleccionada entre os 650 proxectos que concorren ao grande programa 'O teu Xacobeo'", comentó la comisaria para el Xacobeo 2021, Cecilia Pereira.

El festival tendrá dos escenarios ubicados en la plaza Saco y Arce y en los jardines Calpurnia Abana, puntos de la zona sur del casco histórico por donde la ruta hacia Compostela penetra en la ciudad. "Ambos son espazos desaproveitados no cotiá, pero cunha intervención sociocultural será o público asistente a MUSGO quen vai transformar estes espacios en lugares vivos tomados pola xente", comentó uno de los promotores del evento, Adrián Fragueiro. "O carácter maiormente diurno do evento busca a participación interxeneracional, e tamén preservar o descanso da veciñanza", añadió Fragueiro.

Ocho conciertos gratuitos

MUSGO cuenta en su primer año de vida con ocho bandas procedentes del ámbito nacional e internacional. "Musgo é un proxecto musical en 90%, de carácter completamente alternativo e que ten para min unha cousa que queremos pór en valor sobre todo por encima de todas as cousas que é un proxecto 100% ourensán", apuntó otro de los promotores del evento, David Pedrouzo. "O festival ten que ter tamén un punto de ser prescriptor de novas bandas e de novas músicas na cidade", subrayó Pedrouzo.

En esta primera edición actuarán dos bandas portuguesas, Lince y Whales; tres gallegas, Blanco Palamera, Ladrillo y Mujer y Baiuca; dos estatales, Yana Zafiro y Mourn, ambas compuestas por mujeres y con gran proyección internacional, y la cabeza de cartel que recae en una banda británica que destaca por sus directos en festivales de todo el mundo, AK/DK. "É un grupo descoñecido para o gran público e destacan dentro da nova electrónica británica", destacó Pedrouzo.

"Aínda que o maior peso cae sobre a música, visibilizaremos as riquezas do camiño na nosa cidade cun roteiro e buscaremos potenciar tamén a nosa gastronomía. Usaremos a música como excusa para poñer en valor Ourense dentro da Galicia Xacobea", afirmó Adrián Fragueira.

El festival tiene como patrocinadores principales a SON Estrella Galicia y a la Deputación de Ourense, además de la administración gallega. "O noso desexo é que se asente e que a partir de agora sexa xa unha actividade anual", declaró el asesor de política cultural de la Deputación de Ourense. "Este festival era importante para a cidade de Ourense e para a Vía da Prata, que é o camiño que este ano estamos promovendo", comentó Cecilia Pereira.

En la provincia de Ourense, 'O teu Xacobeo' permite impulsar 33 proyectos en diversos ayuntamientos de la provincia, suponiendo una inversión de 350.000 euros.

Compartir el artículo

stats