Saltar al contenido principalSaltar al pie de página

«As gardiás» de Teatro de Ningures, Premio da Crítica de Galicia

O xurado outorgoulle o galardón fronte ás finalistas ButacaZero e Grupo Chévere

Rebeca Montero, Silda Alfaro, Melania Cruz, Salvador del Río, Pepa Barreiro e Sonia Rúa, co premio. Abaixo, «As gardiás», que se estreou en Cangas. |  D.S.

Rebeca Montero, Silda Alfaro, Melania Cruz, Salvador del Río, Pepa Barreiro e Sonia Rúa, co premio. Abaixo, «As gardiás», que se estreou en Cangas. | D.S.

G.M.P.

Cangas

«Orgullosas e agradecidas por este Premio da Crítica 2025, máis, se cabe, por estar tan ben acompañadas polas outras compañías finalistas, ButacaZero e Grupo Chévere, compañeiras que fan que o premio acade aínda máis valor para nós por admiradas e benqueridas». É a celebración de Teatro de Ningures tras recibir o Premio da Crítica de Galicia, na modalidade de artes escénicas, pola súa obra «As gardiás, ou o nó do tecelán», que se estreou no auditorio municipal Pazos Varela, de Cangas, en novembro de 2024 e xa leva 30 representación en Galicia, donde segue en cartel cunha morea de citas en axenda.

«As gardiás» de Teatro de Ningures, Premio da Crítica

«As gardiás» de Teatro de Ningures, Premio da Crítica

O xurado da 48ª edición destes galardóns estivo integrado por persoas destacadas neste eido: María Armesto, director da Mostra Internacional de Teatro Cómico e Festivo (MITCFC); Eduardo Cunha «Tatán», actor e director da compañía de títeres Tanxarina; Daniel González Salgado, profesor, director ESAD; Sabela Hermida Mondelo, actriz e investigadora teatral; Francisco Oti, dramaturgo e investigador; Dolores Vilavedra, crítica, catedrática de Literatura Galega da USC, e Branca Roig Rechou, profesora “ad honorem” da USC.

Tomou a decisión por unanimidade e salientou a dilatada traxectoria profesional de Teatro de Ningures, non só polos trinta espectáculos creados, senón tamén por impulsar o teatro comunitario e pola súa vinculación coa formación artística, co Morrazo como territorio de traballo destacado. O espectáculo «As gardiás», estreada hai un ano, «cuestiona o sistema residencial e abre as portas a novos modelos de autoxestión vital propoñendo un necesario debate sobre os coidados na vellez».

Tracking Pixel Contents