La Alternativa Canguesa de Esquerdas (ACE) de Cangas acordó esta noche en asamblea apoyar a la concejala de Sanidade, Victoria Portas, como alcaldesa en el pleno que se celebra el sábado. La asamblea se celebró con la corriente de mariano Abalo y sin la participación de Izquierda Unida (IU), que forma parte de la coalición.

ACE asegura que está en disposición de considerar la renuncia de su compañero electo Adrián Pena si de esta forma se asegura la derrota de la derecha para quedarse con la Alcaldía de Cangas. Hay que recordar que IU pretendía que en lugar de Adrián Pena entrara, en sustitución del alcalde fallecido Xosé Manuel Pazos, Lucía carballo, que daba paridad así a la coalición: 2 concejales de IU y 2 de la corriente de Abalo. Hace un llamamiento a todas las fuerzas políticas de izquierdas para que sumen toda su fuerza con el fin de que Cangas cuente con una Alcaldía que no solo garantice que la candidatura de izquierdas más votada la obtiene, si no que haya un espacio en el que puedan estar representadas todas las fuerzas de izquierdas.

El texto de la asamblea es el siguiente:

"Consultada a militancia de ACE sen a participación como xa é coñecida de IU; chéganse ás seguintes conclusións: 

 A asemblea de ACE quere manifestar que a candidata de consenso pola nosa parte é Victoria Portas; e así llo trasladaremos ao resto dos grupos da esquerda. 

 Facemos un chamamento a todas as organizacións de esquerda para que sumen toda a súa forza co obxectivo de que Cangas conte cunha alcaldía que non só garanta que a candidatura de esquerdas máis votada obteña a alcaldía, senón que haxa un espazo no que poidan estar representadas todas as forzas de esquerda. 

 Neste senso, consideramos fundamental que se garanta a presentación dunha única candidatura de esquerdas; co fin de evitar que a dereita volva gobernar no Concello de Cangas. 

 Queremos lembrar que a candidatura de ACE foi consensuada e aprobada pola lexítima asemblea de maneira unánime, e mesmo proclamada pola Xunta Electoral. Aínda así queremos comunicar que ACE está en disposición de considerar a renuncia do compañeiro electo se se asegura a derrota da dereita concentrando o voto na lista de esquerdas máis votada".