El Entroido de Moaña se traslada el viernes a la carpa del puerto de Domaio, en donde está previsto un Festival Solidario, a partir de las 22:30 horas, con recogida de alimentos, degustación de dulces tradicionales y concurso de disfraces. La fiesta estará animada por Toni Lomba, el Grupo Ambar y el Dj Shakvsky.

El festival está organizado por la comparsa Animodo con la colaboración de la Asociación de Mulleres Poza da Moura, Comuneros de Domaio, Comunidad de vecinos y el Concello.

En las letras de este año de Animodo se tocan temas de política, con el pacto de gobierno de Pedro Sánchez y Pablo Iglesias y la entrada en escena de Abascal al ritmo de "Despierto": "Pedro e Pablo negociando/Cataluña independiente/Casado e máis Rivera/espantaron toda a xente/pa Abascal o importante/aquí son as persoas/ españoles so quere/extranxeiros pa´fora!!".

Y con la música de "Yellow submarine", de The Beatles, la comparsa canta al submarino de Aldán: "Atoparon en Aldán/un peixe moi peculiar/cando o foron a pescar/ xa estaba no fondo do mar/O conseguiron reflotar/foi un día de temporal/cando o foron descargar/todos no muelle a cheirar/ Cheo de coca o submarino ven/ o submarino ven/ o submarino ven/de proa a popa, cantos fardos ven?/cantos fardos ven? cantos fardos ven?..."

También hay un tema dedicado a la portavoz del PSOE y el bipartito local: "Onde andabas Martiña despois das pasadas eleccións?/Estabas cagadiña, non querías ese sillón?/E choraches no pleno todo un papelón!/ Todo igual, no concello a cobrar!/ Agora máis sete son a chupar!/ Escapan todo o día, non queren traballar...".