"Queremos que o bipartito, que asumiu o reto de gobernar Cangas en minoría, comece a traballar", señalan desde Avante!-Candidatura Veciñal, e inciden en que hay "moitas actuacións" pendientes de ejecutar, pliegos para licitar y subvenciones "que corren risco de perderse" si no se avanza en proyectos "fundamentais" para el Concello, entre ellos el Plan de Mobilidade. "Unha vez delegadas as competencias nas áreas, as persoas responsables deben demostrar a súa valía, asumindo e afrontando o traballo de inmediato", abunda este grupo municipal que optó por pasar a la oposición tras fracasar las negociaciones para un cuatripartito.

Para los representantes de Avante, un gobierno en minoría "debe buscar o apoio doutros grupos" para sacar adelante medidas, trabajar "activamente" los textos con los demás, "facendo concesións e incorporando achegas". Tienen claro que en el primer pleno de su mandato "iso non sucedeu" y que el camino pasa por diálogo y tranquilidad, por "superar a situación de enfrontamento e bloqueo" y por no seguir alimentando "os odios cocidos durante décadas no Concello".

También demandan una "remuneración xusta" en las concejalías, aunque consideran "ousado" pretender ampliar las dedicaciones y los salarios sin consensuarlo e "ilóxico" que existan "distintos rangos" para las ediles que se van a dedicar al Concello a tiempo completo. "O goberno debe agora presentar ao resto dos grupos unha proposta aprobable e consensuada. e non escudarse en pinzas, boicots nada máis empezar", reclama Avante!