Bloque Nacionalista Galego (BNG) y Asamblea Cidadá Bueu (ACB) suscribieron ayer el pacto que les permitirá regir los destinos de Bueu durante los próximos cuatro años en lo que ambas formaciones definieron como un gobierno "estable" y con el objetivo común de llevar a cabo un programa consensuado en las últimas semanas. Ante la presencia de miembros de los dos partidos Félix Juncal y Julio Villanueva formalizaron oficialmente el acuerdo por el que este último asumirá la Vicealcaldía y las áreas de Facenda, Veciñanza y Control de las Concesionarias.

Juncal se mostró satisfecho por haber cuajado "un compromiso de traballo compartido para un tempo novo, para catro anos". El acuerdo, manifestó el regidor, se alcanza tras semanas de negociaciones en las que "dende o principio había vontade de entendemento e de chegar a un acordo". En este sentido, apunta que en las filas del BNG el pacto era algo sencillo. "Non houbo discrepancias nin no apartado programático nin nas áreas de xestión. Quedaba o trámite de que a asamblea o aprobase e non houbo problemas". De cara al futuro apunta su "ilusión por unha etapa nova que vai ser exitosa e na que nos agarda un importante traballo".

Por su parte, Julio Villanueva subrayó que la meta perseguida con este acuerdo es el de conseguir "un goberno estable, de esquerdas", así como asumir un programa marco con actuaciones para llevar a cabo durante el mandato. El edil de ACB manifestó que su entrada en el gobierno obedece a un objetivo claro. "Non vou ser o noveno concelleiro do BNG, senón que tratarei de cumprir o noso programa, e evidentemente isto é máis sinxelo desde o goberno que desde a oposición".

Asimismo, mostró su confianza en que "as dúas partes seremos fieis para decidir o mellor para Bueu" y recordó que dentro del acuerdo se recoge la reunión de ambas partes cada cuatro meses para analizar el cumplimiento de ese programa consensuado. Para acabar pidió que "nos deixen uns días de marxe para traballar".

Tal y como se acordó en los últimos días Félix Juncal asumirá desde la Alcaldía las áreas de Obras e Servizos y Persoal; Julio Villanueva las ya mencionadas de Facenda, Veciñanza y Control de Concesionarias; Silvia Carballo Economía, Emprego, Normalización Lingüística e Turismo; Xosé Leal Cultura, Patrimonio e Innovación e Desenvolvemento Tecnolóxico y Residuos; Macu Rodríguez Benestar Social; Martín Villanueva Urbanismo, Vivenda e Infraestruturas Públicas; Tamara Sotelo Medio Ambiente; Ricardo Verde Deportes e Saúde Pública; y Ana Otero Igualdade.