A pesar de que en su día el alcalde de Cangas, Xosé Manuel Pazos (ACE), en una reunión con la conselleira de Infraestructuras, Ethel Vázquez, dejó claro que la mejor demostración de que no se había modificado el trazado de la circunvalación de Cangas era que la Xunta comenzara a construirla, el grupo municipal del PP, a través de su portavoz, José Enrique Sotelo exige al regidor local que aclare si en el avance del Plan Xeral se modificó el trazado de la variante. "É certo que un pobo de mais de 26.000 habitantes ten que ter unha variante, variante que, por certo, no mandato anterior sen modificar o trazado das Normas Subsidiarias e coa modificación no aspecto constructivo aprobamos tódalas forzas políticas do Concello. Froito desto fíxose un proxecto inicial que e culminou coa redacción do proxecto constructivo da primeira fase, dende a avenida de Marín ata a PO-551, proxecto por importe de máis de 100.000 euros e doce meses para a súa redacción, non para súa construcción".

Sotelo recuerda que el PP, con fecha del 30 de agosto del pasado año, preguntó a alcalde de Cangas si seguía considerando unha necesidade a construcción desta fase, cuáles fueron los motivos para varia la conexión con la PO-551 y por qué en el borrador del avance del Plan Xeral desaparece el tramo desde la avenida de Marín. "Como é costume non contestan, e agora un ano despóis para intentar xustificar a súa inutilidade e incapacidade na xestión, a culpa é dos demáis".

Sotelo está convencido de que el concejal de Urbanismo, Mariano Abalo, con el consentimiento del alcalde trata de variar el trazado para no afectar a determinadas fincas de militantes de determinadas formaciones políticas. "A quen defende Pazos? O Concello de Cangas dende logo que non. Si tanta preocupación tiña por esta infraestructura como esperou a finalizar o mandato cando xa non pode facer nada. Os únicos culpables de que Cangas non conte con variante e un goberno okupa cun mentireiro ao frente", señala el líder del Partido Popular.