Además de la presencia de medio millar de personas en la concentración de repulsa del domingo, son varios los colectivos que alzaron su voz estos días contra los autores de este incendio. Desde la Federación Galega pola Cultura Marítima "Culturmar", que integra a más de 40 entidades, manifiestan su "absoluta condena e repulsa polo incendio, provocado segundo todos os indicios, do estaleiro de Casqueiro en Moaña".

La Federación considera que lo sucedido fue un atentado contra los vecinos "porque puido haber danos persoais ou materiais máis alá dos sufridos polo estaleiro" pero también un "atentado" contra el patrimonio cultural gallego, al estar el bien destruido en proceso de catalogación.

Culturmar vuelve a insistir en el conjunto de elevado valor etnológico que suponen las carpinterías de ribeira de Casqueiro y Carlagho. Llaman al diálogo pacífico y al comportamiento cívico de los vecinos de Moaña y esperan que "a man criminal que plantou lume" responda ante la justicia.

Meiramar-Axóuxeres mostró su "repulsa ao acto de incultura e atentado contra o patrimonio cultural de todos os galegos", asegurando que se destruyó "unha parte da nosa historia".

El BNG a nivel comarcal también condenó el acto y denuncia a todos los que "dunha maneira ou de outra permitiron, animaron ou actuaron dun xeito que impulsou este acto vergoñento".