El BNG considera que la Xunta se olvida de forma deliberada de Cangas en los presupuestos
"Nin tan sequera a consellería amiga de Agustín Hernández contempla unha partida"
J.C. | CANGAS
Los concejales del BNG ponen en evidencia la credibilidad que tiene el alcalde de Cangas, José Enrique Sotelo. Y es que aseguran que no fue capaz de conseguir ninguna de las promesas electorales refrendadas por el presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, cuando acudió a Cangas en campaña electoral. "Os orzamentos da Xunta esquecen deliberadamente a Cangas e Sotelo está abandoado e condenado ao ostracismo. O desagravio para con noso concello é tal que nin tan siquiera a consellería amiga de Agustín Hernández contempla unha partida para a circunvalación de Cangas, tan necesaria e esperada e que ten o consenso de toda a corporación".
Los concejales del BNG preguntan a Sotelo dónde está el actual de interpretación de O Facho, el Centro de Día que prometió Feijóo en 2012, la piscina municipal, la circunvalación, el parque industrial, entre otras promesas.
"Pero pola gravidade e as mentiras reiteradas exiximos que presente, como vai facer o BNG, alegacións a este orzamento da Xunta de Galicia para que figure a dotación do Centro de Saúde de O Hío-Aldán e exiximos tamén que o concello obrigue a Xunta á limpeza e desbroce dos terreos abandonados a monte desde fai anos, porque foron cedidos a Xunta e deben ser a Xunta que se faga cargo da limpeza e desbroce pero para iso hai que exixilo desde o concello".
El BNG acusa al regidor local José Enrique Sotelo de actuar con la arrogancia de años anteriores "cando ocupou este posto, cando prometía na sesión de investidura diálogo e transparencia e respecto. Pero era un disfraz. A mentira é a norma do seu goberno".
- Aparece muerto flotando en el muelle de Aldán
- La lonja de Bueu registra una caída de 375.000 euros por la crisis del pulpo
- Cangas otorga chiringuitos de playa por cuatro años y excluye Melide por los accesos
- Se incendia el tejado de una casa en el barrio de O Casal, en Moaña
- «Que o mar che sexa leve, Bernardino»
- Un limón y medio limón en Vilariño.
- El río Bouzós, a punto de desbordar en el centro urbano por los restos de podas
- Comenzó la tala de árboles en las fincas que rodean la residencia de Aldán