El grupo parlamentario socialista presentó una proposición no de ley para que el Parlamento inste a la Xunta de Galicia a poner en funcionamiento, con la máxima urgencia, el comedor del CEIP de A Rúa, en Cangas, en alguna de las modalidades propuestas por la comunidad educativa de dicho centro.

El grupo parlamentario considera un despropósito lo que está sucediendo con el comedor de A Rúa, del que responsabiliza a la Consellería de Educación y Ordenación Universitaria, que fue quien lo dotó. "Difícil de entender o concepto de austeridade de quen non ten problemas en malgastar os cartos de todos para facer un comedor para ninguén. A Consellería de Educación non pode tomar outra decisión que non sexa a de por en funcionamento urxentemente o comedor de dito centro para que o alumnado dispoña do servicio de comida que tiña comprometido".

El grupo parlamentario socialista afirma que la Consellería de Educación no puede aprovecharse de la crisis para detraer cada día más recursos de los colegios públicos, pero al mismo tiempo incrementar los recursos que aporta a los centros privados. "NO temos máis remedio que pensar que a execución do comedor do CEIP A Rúa, que responde aos orzamentos deixados polo goberno anterior, foi utilizada pola actual conselleira de Educación para facilitarlle a Alcaldía ao P, pero se ningunha intención de poñelo en funcionamento, algo que só pode cualificarse como de burla".