La eurodiputada gallega Ana Miranda (BNG) confía en que el Parlamento Europeo valide mañana la modificación del Fondo Europeo y Marítimo de Pesca (FEMP) para que incluya ayudas para el marisqueo por el impacto de la la crisis del coronavirus.

"Posto que o Consello xa aceptou incluír axudas ao marisqueo a pé na modificación do FEMP, agora só falta que o pleno do Parlamento Europeo dea o seu visto bo, iniciativa que o desde o grupo Verdes-ALE agardamos acadar", destacó Miranda.

En un comunicado, Miranda recordó que "as profesionais destes sectores necesitan parar temporalmente para evitar a enfermidade" y que el parón de su actividad les está llevando "a unha situación de extrema gravidade".

La portavoz del BNG explicó también que el FEMP debe incluir la posibilidad de que el sector reciba ayudas "polo cese temporal de actividade, por afección directa (corentena) ou indirecta debido a factores comerciais como a imposibilidade de venda en moitos lugares". Por este motivo, defiende que también sean contempladas ayudas "para o almacenamento de produtos do mar".