El candidato del BNG a la Alcaldía de Vigo, Xabier P. Igrexas, llamó ayer en el acto de cierre de campaña a evitar una nueva mayoría absoluta "letal" y pidió el apoyo para el proyecto abierto y en positivo del Bloque Nacionalista Gallego para darle a Vigo un nuevo impulso. "A primeira tarefa é que en Vigo a política municipal deixe de ser este permanente pimpampum, que os plenos deixen de ser un monográfico para aplaudir ou apupar a Abel Caballero", enfatizó el candidato nacionalista.

Igrexas defendió además que Vigo "é moito máis que luces de nadad e Dinoseto". "Somos tamén barrios e parroquias e por iso queremos devolverlle o Concello á veciñanza, poñendo todos os seus medios, recursos e capacidades ao servizo de mellorar a súa vida", añadió. Durante el acto mostró también su apoyo a los bomberos de la ciudad en sus reclamaciones de unas condiciones "dignas" y también trasladó su "aliento" a los trabajadores y trabajadoras de PSA.

Xabier Pérez Igrexas se compromete además a hacer del combate de la pobreza y el empobrecimiento una prioridad y a desplegar más esfuerzos para promover el empleo digno y con derechos.

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, pidió concentrar en la candidatura de Xabier Pérez Igrexas todo el voto de país, nacionalista e inconformista. Además, se mostró convencida de que el BNG conseguirá los votos suficientes para formar de nuevo parte de la corporación municipal. "Entrará con forza no Concello", pronostica. "Foron moito os que botaron de menos a solvencia e a capacidade do Bloque nestes catro anos", dijo. "O BNG ofrece un proxecto de futuro con rumbo claro para esta cidade, deixando atrás a confrontación, e queremos desenvolver ese proxecto desde o Concello, porque nin Vigo, nin Galiza merecen menos", concluyó.

La candidata del BNG al Parlamento Europeo, Ana Miranda, pidió también el voto para su formación con el objetivo de que Galicia "teña voz propia en Bruxelas que dea a cara polos seus sectores produtivos, polas infraestrucuturas como a autoestrada do mar, o corredor atlántico ou a inclusión do Porto de Vigo ao máximo nivel de financiamento na Rede Transeuropea de Transportes".