La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, presentó ayer al candidato a la Alcaldía de Vigo, Xabier Pérez Iglesias, como la persona que impulsará a la formación nacionalista con "fuerza" hacia el Concello de Vigo. En un acto celebrado en el Centro Social AFundación, Pontón avaló la experiencia, "pese a su xuventude", del que será el cabeza de lista de la candidatura nacionalista, además de resaltar su disposición "a dar o mellor de si mesmo para que este proyecto avance no Concello".

Que el BNG vuelva a tener presencia en el Concello "é hoxe máis necesario que nunca para encarar outro modelo de cidade e para que a política municipal reverta na cidadanía e na melloría das súas condicións de vida", resaltó la líder del BNG. Pontón cree que el reto más urgente para Vigo "é recuperar o impulso industrial, o emprego e ese Vigo innovador que foi sempre", reto que a su juicio no se puede alcanzar "dende a confrontación e o localismo".

Sí cree la líder nacionalista que la persona idónea para conseguirlo ese "cambio" en la ciudad es Xabier Pérez, quien arrancó su discurso enfatizando en un mensaje similar al lanzado por Pontón: la apuesta por ese "novo impulso que necesita Vigo". Xabier Pérez se erigió en la alternativa frente "a un goberno que non goberna" y "unha oposición sen propostas". "Nós nos vimos a mazar en ninguén", indicó. Además el canditado nacionalista se mostró convencido de las posibilidades de cosechar un buen resultado en las próximas municipale: "Muitas persoas que deixaron de votar ao Bloque volven a mirar a nós".