El segundo teniente de alcalde de A Estrada y portavoz del grupo municipal socialista, Manuel Otero Espiño, salió ayer al paso de las declaraciones realizadas por el diputado del PPdG Alejandro Gómez Alonso tras la polémica suscitada por el debate en O Hórreo sobre el trazado que dará continuidad a la autovía Santiago- A Estrada, la AG-59. El edil aprovechó la ocasión para aclarar que en ningún momento el Concello solicitó que el trazado final de este vial de alta capacidad adoptase el descrito en la alternativa B. "O único que pediu iso na súa alegación foi o PP da Estrada. Gómez Alonso ten que documentarse un pouco máis antes de opinar", declaró el concejal estradense.

Espiño hizo esta apreciación después de que el portavoz en materia de infraestructuras del grupo parlamentario del PPdeG expresase su "sorpresa" por la crítica de los socialistas a la elección de la opción B en los tres últimos kilómetros del tramo A Ramallosa-A Estrada de esta autovía "xa que foi o propio Concello da Estrada o que o pediu nunha alegación para asegurar unha axeitada conectividade da vía no seu tramo final coa variante da Estrada".

El segundo teniente de alcalde quiso restar ayer valor a las palabras del diputado forcaricense afirmando que "se equivoca por falar do que non sabe". Espiño consideró asimismo "ridículo" el político del Partido Popular atribuyese al alcalde estradense "palabras que non pronunciou", en relación con las declaraciones de Gómez Alonso en las que se apuntaba que el diputado del PSOE Pablo López había actuado –al manifestar que el PP modificó el trazado de la autovía para "beneficiar a un tránsfuga– "seguindo instruccións do alcalde e amparándose na inmunidade parlamentaria". "É como pensar que o propio Gómez Alonso só di, no Parlamento, o que lle escribe o seu alcalde. Supoñemos que como deputado ten máis autonomía e capacidade", declaró el segundo teniente de alcalde estradense.

Así las cosas, el portavoz socialista recomendó al diputado popular que "antes de criticar aos demais por cousas que non fixeron, lea con atención a revista editada polos seus compañeiros do PP" así como "as acusacións e descualificacións feitas por López Campos contra o alcalde, concelleiros, traballadores municipais, sindicatos e empresarios da Estrada ao longo dos últimos meses". Para el concejal "aí si que hai insultos e difamacións suficientes".

Variante

En relación a las críticas del PP vinculadas a los Presupuestos Generales del Estados (PGE), Manuel Otero Espiño matizó que sólo con la variante, el Estado destinará más fondos al municipio estradense que la Xunta a todos los proyectos que tiene pendientes en el concello. "A partida do Estado para a variante será catro veces superior á da Xunta para a autovía", dijo, para luego recomendar a Gómez Alonso que "repense as súas palabras".