El complejo deportivo David Cal, en Verducido, acogerá este fin de semana el Campeonato de España de piragüismo en la distancia sprint olímpico para las categorías sénior y juvenil. La cita reunirá en Pontevedra a más de 800 palistas de diferentes rincones del estado y, según señaló el concejal de Deportes, Tino Fernández, tendrá un impacto económico muy relevante para la ciudad, al sumar también a esa cifra los acompañantes de los deportistas.

“É unha proba importantísima non só pola súa repercusión deportiva, que é evidente ao visibilizar o piragüismo en Pontevedra, senón tamén pola actividade económica que provocará. Todos estamos empeñados en recuperar a normalidade, en gozar da nosa cidade, e temos que seguir sendo prudentes, pero temos que buscar accións que nos permitan mellorar a actividade económica. Oitocentas persoas, máis acompañantes, supoñen un impulso importante para sectores moi prexudicados como a hostalaría”, destacó Tino Fernández.

“O piragüismo é un deporte de referencia, sempre o é, pero este ano está sendo un deporte que nos está a aportar eventos de altísimo nivel. Levamos uns cantos, e aínda quedan outros máis por vir”, señaló el concejal socialista durante la presentación del campeonato, en la que también participaron el diputado provincial Manuel González y la vicepresidenta de la Federación Gallega de Piragüismo, Araceli Menduiña.