"Quero que esta recepción serva para dar a coñecer e poñer en valor as fazañas de dous campións mundiais nunhas disciplinas deportivas ata o dagora absolutamente descoñecidas. O tenista Jaime Blanco é xa un consagrado mestre internacional do paddleball e o seu fillo Mario Blanco ven de proclamarse campión sub 16 no 3 Wall Racquetball celebrado en Estados Unidos". Con estas palabras ensalzó el concejal de Deportes, Tino Fernández, "as históricas victorias acadadas no Campionato do Mundo de Las Vegas por esta inédita e extraordinaria saga de xogadores 'made in Pontevedra'", a los que felicitó personalmente en el Concello en una recepción institucional.

Además de para homenajear a los deportistas por sus más recientes logros, el encuentro sirvió para "afondar no coñecemento das devanditas disciplinas e duns currículos deportivos abraiantes". Tal y como explicó el propio Jaime Blanco, "o paddleball é un deporte que naceu e se xoga nos Estados Unidos, onde conta na actualidade cuns 300.000 practicantes, e tamén algo no Norte de México e en Porto Rico. No resto do mundo só se practica en Pontevedra".

En lo que se refiere al racquetball outdoor, se trata de una modalidad muy popular en USA, donde hay alrededor de un millón de jugadores, y que tiene practicantes en Sudamérica en algún país no americano, como Egipto o Japón. Pontevedra vuelve a ser una excepción dentro de Europa.