La presidenta de la Diputación de Pontevedra, Carmela Silva, y el diputado de Deportes, Gorka Gómez, recibieron en el Pazo Provincial a Ariana González y Brais Misa, vencedora y vencedor de la clasificación general del DepoDesafío 2018. Silva les transmitió su deseo de que "o pasedes moi ben en Berlín e gocedes dunha experiencia inesquecible, pois cando eliximos o premio pensamos na vosa felicidade".

Carmela Silva también se dirigió a Ariana y a Brais para agradecerles "a participación na primeira edición do DepoDesafío, xa que para nós é un proxecto ambicioso, somos conscientes de que cada día hai máis xente interesada na práctica deportiva e, polo tanto, hai unha demanda de que as administracións levemos a cabo este tipo de proxectos".

Tanto Ariana como Brais participarán el próximo domingo en la Maratón de Berlín, la conocida como la maratón más rápida del mundo. Al igual que sucede este año, la ganadora y el ganador del primer DepoDesafío tenían como premio un trofeo y un dorsal personalizado e intransferible para la cita en Alemania, vuelo y alojamiento para ellos y acompañantes.

La maratón de Berlín es una carrera icónica en el mundo del atletismo, ya que en ese recorrido se hicieron siete de las diez mejores marcas de la historia en categoría masculina y, en gemenina, tres de las diez mejores.

Durante la recepción, Ariana González explicó que para ella "tratouse dun verdadeiro reto, posto que eu son atleta e con esta competición puiden coñecer outro tipo de probas deportivas". Pola súa banda, Brais Misa agradeceu á Deputación "a iniciativa, pois proxectos tan potentes como este son moi importantes tanto a nivel deportivo como turístico."