El Pontevedra CF y la Diputación presentaron el VX Trofeo Luis Otero "un clásico de la pretemporada del fútbol gallego", según recordaba la presidenta provincial, Carmela Silva. Un torneo que quiere poner en valor la "importancia histórica" y la "galleguidad" del equipo granate, empezando por el cambio en las copas del campeón y subcampeón, que en esta edición están realizados por cerámica Sargadelos y para "honrar a memoria dun gran deportista que non só foi un referente en Pontevedra e na provincia senón que foi un dos grandes a nivel nacional".

El trofeo del Pontevedra se disputará el próximo miércoles a las 20.30 horas en Pasarón en el que el equipo granate se enfrentará a otro de los históricos del fútbol gallego como es el Racing de Ferrol, en la pretemporada marcada por el regreso de los ferrolanos a la división de bronce, donde se volverá a cruzar en competición oficial contra el equipo de Luismi. "É un partido importantísimo para o equipo porque é onde a afición pode ver por primeira vez na pretemporada xogar aos nosos xogadores e as primeiras impresións de cara a próxima campaña", aseguró la presidenta del club del Lérez, Lupe Murillo. Los socios granates podrán acceder gratis al encuentro.

La presidenta destacó la continuidad del equipo con respecto a la pasada campaña. "A pesar de que acabábamos de deixarnos as opción de xogar o play off de ascenso, ese aplauso de cinco minutos por parte da afición no penúltimo partido da tempada dixo moito á directiva do que pensaba e por iso tomamos a decisión de apostar por renovar a plantilla ao 80 por cento con catro novas fichaxes que esperemos que se adapten ao grupo o antes posible e sexa una temporada aínda mellor do que foi a anterior", destacó Murillo. En este sentido, también Silva se sumó a destacar la relevancia de este partido para preparar la próxima campaña de un equipo que "ven dunha boa tempada, pero a que ven ten que ser mellor porque hai obxectivos e soños que sempre hay que manter e ter".

"Temos que sumar todas as enerxías positivas, porque o Pontevedra é un grande clube de fútbol cunha gran historia e que, dende logó é da cidade de Pontevedra, pero que moitas persoas da provincia sentimos que é o noso equipo tamén", destacó la presidenta de la Diputación, el máximo patrocinador del club granate.

Referente del deporte

Durante el acto de presentación del Trofeo Luis Otero tanto Murillo como Silva reivindicaron la importancia del futbolista pontevedrés que inició su trayectoria en el Pontevedra Sporting Club entre 1909 y 1911 y que le llevaría a ser internacional participando con la selección española en los Juegos Olímpicos de 1920 en la ciudad belga de Amberes.

"Este trofeo é unha grande idea porque permite honrar a Luis Otero, un deportista que o seguimos tendo na nosa memoria porque tanto aportou pola nosa provincia para que sexa coñecida e recoñecida e siga presente no ámbito do fútbol", destacó por su parte Silva.

Tanto el Pontevedra CF como la Diputación quisieron exaltar el talento gallego, empezando por los propios premios que se entregarán tras el partido. "Pedinlle o ano pasado -a Murillo- que os trofeos tiñan que ser algo especial porque este é un premio especial e este ano as copas falan de nós, de Galicia e do que somos", indicó la presidenta de la Diputación que coincidió con su homóloga del club granate en la importancia de que sean de "cerámica nosa e que permiten amosar o talento da terra".

"Vimos de gañar co filial a Copa Deputación, que foi un trofeo feito pola Escola de Canteiros e estamos a modernizar os premios, que deixaron xa de ser as típicas copas a trofeos que teñen que ver un pouco con noso, porque é algo importantísimo", señaló Murillo. "E estéticamente son preciosos e o trofeo ten que ser así porque o Luis Otero o merece todo", precisó Carmela Silva.