25 de abril de 2019
25.04.2019
Faro de Vigo
polideportivo

La Xunta ofrece su apoyo para compatibilizar deporte y formación

25.04.2019 | 01:48
Lete Lasa (centro) en las jornadas celebradas ayer. // FdV

El secretario xeral para el Deporte, José Ramón Lete, participó ayer en las "Xornadas sobre concienciación da carreira dual no deporte de alto nivel", impartidas por personal del Programa de Atención ao Deportista de Alto Nivel (PROAD), del Conseo Superior de Deportes (CSD), en el Centro Gallego de Tecnificación Deportiva. El máximo responsable del deporte gallego ofreció el apoyo de la Xunta a todos los deportistas en la "compatibilización da actividade deportiva e formativa que permita unha transición exitosa unha vez que finalicen a súa carreira deportiva". "A Xunta de Galicia estará pendente dos vosos pasos para acompañarvos nese camiño que ás veces parece empinarse, pero que co empuxe de todos, será moito máis sinxelo chegar ao destino", sentenció.

Al filo de esta idea, Lete Lasa puso el ejemplo de la palista Teresa Portela que, con 14 medallas mundiales, 17 europeas y cinco diplomas olímpicos, demuestra que "tamén hai tempo para licenciarse dobremente como fisioterapeuta e mestra infantil, para xestionar brillantemente a súa clínica e sobre todo, para ser nai".

Para ayudar a los deportistas en su transición una vez finalicen su carrera deportiva, Lete destacó la herramienta "Eu son DGAN", que desde noviembre de 2017 ayuda en su inserción laboral de la mano de la Fundación ONCE para "conseguir a integración plena na sociedade e no ámbito laboral de todos os nosos deportistas".

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook