Más de 400 deportistas  pertenecientes a 50 club de toda España se darán cita en el Parque Náutico de Castrelo de Miño este fin de semana para competir en la Copa Primavera de remo. 

El presidente de la Diputación, acompañado por el alcalde de Castrelo de Miño, Avelino Pazos, y el Presidente de la Federación Gallega de remo, José Manuel Seijas, presentaron esta XXXVIII edición.

Baltar destacó que “Ourense e o turismo deportivo son sinónimos” por lo que “Castrelo de Miño supón un plus de competitividade como atracción económica e turística”. Avanzó que será “escenario perfecto”  para albergar la “Coupe da Jeneusse”, para la que se pondrán nuevas pistas adaptadas al ámbito internacional.

Por su parte el alcalde de Castrelo de Miño, Avelino Pazos, subrayó “o feito de que veñan competicións nacionais e internacionais sempre é algo moi positivo paratoda a comarca do Ribeiro” . 

En la FGR, Seijas, manifestó la importancia de estas pruebas y su entorno, “así os clubes galegos non teñen que desprazarse e ademais, supón unha axuda económica para a zona”.