13 de septiembre de 2019
13.09.2019
ciclismo

Ourense se apresta a volver a pedalear

El domingo 22 tendrá lugar la trigesimoquinta edición del 'Día da Bici', desde las doce

13.09.2019 | 02:02
Carlos Moure, primero por la izquierda, durante la presentación. // FdV

El domingo 22, la ciudad de Ourense volverá a ser tomada por las bicicletas, en lo que será la edición número 35 del 'Día da bici'. Las doce del mediodía será la hora de partida, desde la Alameda, para proseguir por Marcelo Macías, avenida de Portugal, Ervedelo, Progreso, Pardo de Cela, Ponte do Milenio, Xesús Pousa, Gómez Franqueira, Río Arnoia, avenida de Santiago, avenida das Caldas, Vicente Risco, Ponte Nova, Curros Enríquez, Sáenz Díez, Don Bosco y Progreso, para finalizar en la Alameda.

Carlos Moure, presidente de la Fundación Ado Moure, remarcó durante la presentación que el 'Día da Bici' "sempre é unha festa para os nenos e as súas familias, xa que sen eles non sería posible, pero tamén é un día para seguir facendo un chamamento á concienciación polo respecto ao ciclista, un debate que debe estar presente nos medios de comunicación e en toda a sociedade", a lo que añadió que hay que hacer más por la prevención, la sensibilización y la atención a las víctimas de accidentes.

En esta misma línea, Mario Guede, concejal de deportes, remarcó que el deporte "é un hábito necesario que ten arraigado na sociedade,e iso vese no feito de que cada vez máis xente o practica", en tanto recalcó que el 'Día da Bici' se encuadra "dentro da Semana Europea de Mobilidade, o que contribúe a visualizar o deporte infantil e, neste caso, a vencellalo co ciclismo".

Cooperación

Manuel Pérez, coordinador del deporte escolar de la Xunta de Galicia en Ourense, expresó su satisfacción por la "excelente cooperación entre todas as institucións para que o 'Día da Bici' volva ser un éxito", en tanto Leonardo García, en representación de la Asociación Cicloturista Ourensana destacó "o bo estado das estradas na provincia de Ourense para a práctica do ciclismo" y reclamó "máis atención no ámbito da seguridade viaria".

"Una manifestación festiva e reivindicativa de concienciación social sobre o uso da bicicleta e o respecto ao ciclista", reseñó Rosendo Fernández, vicepresidente de la Diputación.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Noticias relacionadas