Saltar al contenido principalSaltar al pie de página

O Conservatorio de Gondomar ofrece mañá o concerto fin de curso

¿Ya nos sigues?Márcanos como medio preferente
Añádenos en Google

N.P.

Gondomar

Chega ao auditorio municipal Lois Tobío de Gondomar o concerto fin de curso do Conservatorio Municipal. Será mañá mércores a partires das 19.00 e tocará o alumnado de 4º que celebra a súa graduación, ademais de conxuntos instrumentais variados, o coro e o Equipo Atril. O espectáculo está aberto a toda a veciñanza.

Tracking Pixel Contents