“Os veciños e veciñas teñen a oportunidade de elixir entre un proxecto progresista, social, de futuro e cheo de oportunidades para Baiona, ou regresar ao pasado cun proxecto conservador que paralizará de novo Baiona”, aseveró el alcalde de Baiona y candidato a la reelección por el PSOE, Carlos Gómez Prado, ayer, a 48 horas del final de la campaña.
El regidor hizo un llamamiento “á mobilización do voto progresista e de esquerdas” para continuar en la senda de los últimos cuatro años, “nos que Baiona recuperou o seu sitio, como reflicten os datos, cun sector servizos forte, récords de ocupación, obras, proxectos e un paraugas social inédito”.
Para mantener esa proyección, el cabeza de lista socialista apuesta por “facer da mocidade e das súas demandas unha prioridade de goberno, como se pode ver na nosa candidatura”. Y es que cuatro de las personas del equipo están por 30 años. La número 3, Andrea Pérez tiene 28; el número 4, Diego Álvarez, 24; el número 13, Álex Hidalgo, 24, y la número 14, Sabela Cedeira, 18.
Entre las propuestas dirigidas a los jóvenes, los socialistas baioneses incluyen la ampliación de horario y digitalización de la biblioteca, la puesta en marcha de un “carné xove” de Baiona con beneficios y la creación de un local de ensayo y un itinerario de artistas locales.