Augas de Galicia sanciona a Soutomaior por no informarles sobre un vertido

El BNG asegura que el gobierno local desoyó un requirimiento de ese organismo

A.P.

El Concello de Soutomaior ha sido sancionado por Augas de Galicia debido a su negativa a contestar un requerimiento de este organismo sobre una denuncia por un supuesto delito medio ambiental por unos vertidos en la playa de A Xunqueira, según desveló el grupo municipal del BNG.

Los nacionalistas aseguran que el gobierno local presentó alegaciones a esta sanción, pero fueron rechazadas por Augas de Galicia, que además subrayó que el Concello “non estaba a cumprir coa súa obriga de contestar os requirimentos que se lle envían polos organismos superiores e encargados da inspección de delitos ambientais”. Por este motivo se impuso una sanción de 500 euros a Soutomaior por desobedecer el requirimiento.

El portavoz municipal del BNG, Manu Lourenzo, señala que “ningún veciño entende que un goberno que debería estar centrado na defensa do noso medio ambiente sexa condenado unha e outra vez por contaminar a ría, e que por se isto non fose grave dabondo, oculten documentación que teñen a obriga de enviar”, concluye.